Με εντελώς νέες δυνατότητες εξατομίκευσης, το NBA App θα παρέχει αναλυτικό περιεχόμενο από κάθε αγώνα του NBA και θα διαθέτει βίντεο τύπου social, ακυκλοφόρητα behind-the-scenes και πρόσβαση σε παίκτες και ομάδες, νέες και υπάρχουσες εκπομπές και σειρές και δωρεάν πρόσβαση στο αρχείο του NBA. Το NBA App - προϊόν της NBA Digital, της κοινής επιχείρησης του πρωταθλήματος με την Turner Sports - είναι διαθέσιμο δωρεάν για κατέβασμα.

- Η νέα εφαρμογή του NBA θα παρέχει αναλυτικό περιεχόμενο από κάθε παιχνίδι με εξατομικευμένες εμπειρίες, βίντεο τύπου social, behind-the-scenesπρόσβαση σε παίκτες και ομάδες και πολλά άλλα-

- Το NBAApp πέρα από την κάλυψη των αγώνων NBAθα περιλαμβάνει και νέες αλλά και υπάρχουσες πρωτότυπες εκπομπές, liveπαιχνίδια από πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο και περιεχόμενο συνεργατών και Influencer -

- Η σειρά ντοκιμαντέρ «HoopCities» οκτώ επεισοδίων θα ξεκινήσει στις 29 Σεπτεμβρίου και θα εξερευνήσει την ευρωπαϊκή κουλτούρα, την ιστορία και την κληρονομιά του μπάσκετ -

- Το νέο Global Membership Program, NBA ID, προσφέρει ειδική πρόσβαση στα οφέλη του πρωταθλήματος- το NBA League Pass και το NBA TV Bundle διατίθενται σε νέα χαμηλή τιμή -

Επιπλέον, το ΝΒΑ εγκαινίασε το NBA ID, το νέο παγκόσμιο πρόγραμμα μελών που προσφέρει στους φιλάθλους οφέλη και δώρα από το πρωτάθλημα, τις ομάδες και τους συνεργάτες του. Το NBA ID, η συμμετοχή στο οποίο είναι δωρεάν, θα συνδέει τις εμπειρίες των φιλάθλων με τα υπάρχοντα προϊόντα, όπως το NBA League Pass και το NBA Pick'Em. Καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, τα μέλη του NBA ID θα έχουν πρόσβαση σε νέο πρωτότυπο και αγαπημένο περιεχόμενο των φιλάθλων από το αρχειό του NBA. Επιπλέον, θα υπάρχουν βελτιωμένες εμπειρίες μόνο για τα μέλη από συνεργάτες του NBA, όπως προσφορές εισιτηρίων, βραβεία μέσω προγνωστικών και κληρώσεων τύπου NBA Pick'Em, εκστρατείες ψηφοφορίας και άλλα δώρα.

Το NBA App τροφοδοτείται από τη νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα του NBA, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Microsoft, τον επίσημο συνεργάτη του NBA σε θέματα cloud και τεχνητής νοημοσύνης. Το NBA App περιλαμβάνει τώρα έναν κομψό νέο σχεδιασμό και μια πρώτη στο είδος της εμπειρία “For You”, με συστάσεις περιεχομένου που βασίζονται στις προτιμήσεις των φιλάθλων και την εξατομίκευση που υποστηρίζεται από το Microsoft Azure και το Azure AI. Μέσα από τη σελίδα της εφαρμογής “For You”, οι φίλαθλοι μπορούν να αξιοποιήσουν ένα βίντεο - με κάθετη κύλιση - που περιλαμβάνει στιγμιότυπα σε πραγματικό χρόνο από όλους τους αγώνες του NBA που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Οι συνδρομητικές προσφορές του πρωταθλήματος - NBA League Pass και NBA TV - θα ενσωματωθούν στο NBA Αpp, δίνοντας στους φιλάθλους τη δυνατότητα να παρακολουθούν ζωντανά παιχνίδια και στιγμιότυπα και να ελέγχουν αποτελέσματα, στατιστικά στοιχεία και βαθμολογίες, όλα σε ένα. Για τους συνδρομητές του NBA League Pass, τα ζωντανά streams θα διαθέτουν υψηλότερη ποιότητα βίντεο, χαμηλότερη καθυστέρηση και ανεμπόδιστη εμπειρία χρήστη προς το ζωντανό περιεχόμενο του NBA.

Το NBA League Pass επιστρέφει αυτή τη σεζόν με ένα νέο πακέτο και με τη χαμηλότερη τιμή που έχει υπάρξει ποτέ. Για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το κανονικό πακέτο είναι πλέον διαθέσιμο με 9,99 ευρώ το μήνα (59,99 ευρώ για ολόκληρη τη σεζόν) και το premium πακέτο με 12,99 ευρώ το μήνα (79,99 ευρώ για ολόκληρη τη σεζόν). Οι συνδρομητές θα λαμβάνουν αυτόματα την προσφορά NBA TV ως μέρος του νέου πακέτου.

«Το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής και της ψηφιακής πλατφόρμας του NBA είναι ένα σημαντικό ορόσημο καθώς συνεχίζουμε να χτίζουμε και να ενισχύουμε τις προσφορές προς τους καταναλωτές», δήλωσε ο Chris Benyarko, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του NBA, Direct-to-Consumer. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε ένα ανανεωμένο προϊόν που θα βελτιώσει και θα εξατομικεύσει τον τρόπο με τον οποίο οι φίλαθλοι του NBA ασχολούνται με το πρωτάθλημα σε καθημερινή βάση».

«Η σχέση μεταξύ Ευρώπης και μπάσκετ υπερβαίνει τους αμέτρητους παίκτες από την ήπειρο που έχουν επηρεάσει το υψηλότερο επίπεδο του παιχνιδιού,» δήλωσε ο Γιώργος Αϊβάζογλου, επικεφαλής του τμήματος NBA Fan Engagement και Direct-to-Consumer για την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. «Η σειρά Hoops Cities αναδεικνύει τους ανθρώπους, τις κοινότητες και τις ιστορίες που έχουν διαμορφώσει την ιστορία του μπάσκετ στην Ευρώπη και έχουν τροφοδοτήσει την αγάπη για το μπάσκετ για δεκαετίες. Πιστεύουμε ότι αυτή η σειρά - που θα κάνει πρεμιέρα στο NBA League Pass μέσω του NBA App - θα έχει δυνατή απήχηση στους παθιασμένους Ευρωπαίους φιλάθλους μας και θα τους ενώσει με αφορμή την αγάπη τους για το παιχνίδι.»

Τα highlights του περιεχομένου του ΝΒΑ App περιλαμβάνουν:

Ζωντανό πρόγραμμα και περιεχόμενο τύπου Social:

GamedayExperience - Οι φίλαθλοι θα έχουν πρόσβαση όλη την ημέρα στο περιεχόμενο κάθε αγώνα και, για πρώτη φορά, θα έχουν ζωντανή πρόσβαση σε όλες τις συνεντεύξεις Τύπου του NBA πριν και μετά τον αγώνα και των media days από κάθε μεγάλη διοργάνωση. Επιπλέον, τα μέλη του NBA ID θα έχουν πρόσβαση στα pregame shows των ομάδων για τους αγώνες του NBA League Pass.

Lifestyle - Σειρές περιεχομένου τύπου social που ασχολούνται με τον τρόπο ζωής, την κουλτούρα, τη μόδα, τη μουσική και άλλα γύρω από το παιχνίδι και εκτός γηπέδου, όπως τα NBA Kicks, NBA Fits, Jersey Drop, Ride Along, Celebrity Row και NBA Ink, μεταξύ άλλων.

“CrunchTime”- Μια δωρεάν εβδομαδιαία εκπομπή που μεταφέρει τους φιλάθλους ζωντανά στις κρίσιμες στιγμές κάθε αγώνα και παρέχει ενημερώσεις και αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο, παραγωγής του NBA TV και με παρουσιαστή τον Jared Greenberg.

“NBABetStream” - Ένα εβδομαδιαίο stream παραγωγής του NBA TV με τον εμπειρογνώμονα στοιχημάτων Tim Doyle και μια επιλογή κορυφαίων συνεργατών για την παροχή των πιο πρόσφατων στοιχηματικών πληροφοριών κατά τη διάρκεια της ζωντανής κάλυψης των αγώνων.

Ζωντανό πρόγραμμα NBALeaguePass - Εκτός από το τηλεοπτικό πρόγραμμα NBA TV 24/7 και τους ζωντανούς αγώνες, οι συνδρομητές του NBA League Pass θα έχουν πρόσβαση σε διευρυμένες επιλογές για εξατομικευμένες εμπειρίες θέασης μέσω μιας μεγάλης ποικιλίας εναλλακτικών ροών, συμπεριλαμβανομένων πρόσθετων γωνιών κάμερας, ροών που επικεντρώνονται στο στοίχημα, επιλογών που βασίζονται σε αναλύσεις influencers και με σχολιασμό σε τρεις γλώσσες (ισπανικά, πορτογαλικά και κορεάτικα). Το “NBA HooperVision” επιστρέφει για τη δεύτερη σεζόν του με πρώην παίκτες του NBA και παρουσιαστές τους Nate Robinson και Quentin Richardson.

Εξωτερικοί συντελεστές περιεχομένου

Απευθείας πρόσβαση από τις ομάδες – Ιστορίες behind-the-scenes από τα κοινωνικά και ψηφιακά κανάλια των ομάδων.

Περιεχόμενοσυνεργατών - Περιεχόμενο που παράγεται από δημοφιλείς δημιουργούς μπασκετικού και αθλητικού περιεχομένου, όπως η Turner Sports, με περιεχόμενο από τους οικοδεσπότες του“Inside the NBA”, Grant Hill και Greg Anthony, καθώς και οι FanDuel, DraftKings, Action Network, Bleacher Report και άλλοι.

Influencers - Περιεχόμενο από Influencers και δημοφιλείς δημιουργούς, όπως οι Ben Taylor του Thinking Basketball, Jesser, Kris London, Lethal Shooter, Devin Williams, Tristan Jass και άλλοι, που επικεντρώνονται στη μόδα, τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα του NBA εντός και εκτός γηπέδου.

Αποκλειστικό πρωτότυπο πρόγραμμα:

“Gold Blooded” - Μια νέα σειρά επτά επεισοδίων που αφηγείται την ιστορία της πορείας των Golden State Warriors προς το πρωτάθλημα του 2022. Με αφηγητή τον Andre Iguodala, η σειρά περιλαμβάνει ακυκλοφόρητο υλικό και νέες συνεντεύξεις με στελέχη και παίκτες της ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των Stephen Curry, Klay Thompson και Draymond Green. Το πρώτο επεισόδιο είναι διαθέσιμο στο NBA App από σήμερα.

“PasstheRock” - Οι φίλαθλοι θα έχουν μια αποκλειστική ματιά στην επόμενη γενιά αστέρων του πρωταθλήματος και στη ζωή τους εντός και εκτός γηπέδου καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν 2022-23. Η πολυμερής σειρά αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη Νοεμβρίου.

“InsidetheApp” - Ένα αποκλειστικό εβδομαδιαίο τμήμα από την ομάδα “Inside the NBA” του TNT θα προβάλλει τις πιο δυνατές ιστορίες και τα πιο επίκαιρα γεγονότα από όλο το πρωτάθλημα.

“NBARealTrainingCamp” με τους Philadelphia Sixers (29 Οκτωβρίου) και τους Dallas Mavericks (30 Οκτωβρίου) - Μια ειδική εκπομπή πλήρους πρόσβασης και παραγωγής NBA TV κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας της σεζόν θα παρέχει αποκλειστικά πλάνα από τις προπονήσεις των ομάδων και συνεντεύξεις με παίκτες, προπονητές και στελέχη της διοίκησης.

Το “θησαυροφυλάκιο” του ΝΒΑ

Παιχνίδιααρχείου - Οι φίλαθλοι θα έχουν πρόσβαση σε υλικό από την αρχειοθήκη του NBA, συμπεριλαμβανομένων 500 από τα καλύτερα παιχνίδια στην ιστορία του NBA. Θα είναι επίσης διαθέσιμα όλα τα παιχνίδια των τελικών του ΝΒΑ από το 2000 και μετά, ενώ κατά τη διάρκεια της σεζόν θα κυκλοφορήσουν και άλλα δημοφιλή παιχνίδια και παιχνίδια τελικών.

Σειρές αρχείου - Ντοκιμαντέρ και σειρές αποκλειστικής πρόσβασης από τα αρχεία του NBA Entertainment θα είναι διαθέσιμες κατά παραγγελία, όπως “The Doctor”, “Wilt 100”, “The Association”, “Unscripted”, “Inside Stuff” και άλλα.

Με διεθνή προσανατολισμό:

Οι Διεθνείς Αγώνες του ΝΒΑ - Το NBA App θα είναι ο προορισμός για τους φιλάθλους που θέλουν να συμμετάσχουν και να παρακολουθήσουν τους NBA Japan Games 2022 Presented by Rakuten & Nissan (Golden State Warriors - Washington Wizards την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου στις 6 π.μ. ET και την Κυριακή 2 Οκτωβρίου στη 1 π.μ. ET) και τους NBA Abu Dhabi 2022 (Milwaukee Bucks - Atlanta Hawks την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου και το Σάββατο 8 Οκτωβρίου).

“Hoop Cities” - Ένα ξενόγλωσσο ντοκιμαντέρ οκτώ επεισοδίων παραγωγής της ομάδας του ΝΒΑ σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, το οποίο εξερευνά την τοπική κουλτούρα, την ιστορία και τις κοινότητες του μπάσκετ γύρω από το παιχνίδι σε σημαντικές ευρωπαϊκές πόλεις. Η προβολή του ντοκιμαντέρ ξεκινά στο NBA League Pass στις 29 Σεπτεμβρίου με τα τρία πρώτα επεισόδια: Βελιγράδι - Σερβία, Μπολόνια - Ιταλία, και Παρίσι - Γαλλία, τα υπόλοιπα πέντε επεισόδια θα κυκλοφορούν σε εβδομαδιαία βάση, συμπεριλαμβανομένων των: Κάουνας - Λιθουανία (6 Οκτωβρίου), Κολωνία & Λεβερκούζεν - Γερμανία (13 Οκτωβρίου), Σεβίλλη - Ισπανία (20 Οκτωβρίου), Κωνσταντινούπολη - Τουρκία (27 Οκτωβρίου) και Θεσσαλονίκη - Ελλάδα (3 Νοεμβρίου).

Πρόσθετο περιεχόμενο και άλλες βελτιωμένες λειτουργίες του NBA App θα ανακοινώνονται κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Σχετικά με το ΝΒΑ

Το NBA αποτελεί μια διεθνή επιχείρηση αθλημάτων και μέσων ενημέρωσης με στόχο να εμπνέει και να φέρνει κοντά ανθρώπους από όλο τον κόσμο μέσω της δύναμης του μπάσκετ. Με πέντε επαγγελματικά αθλητικά πρωταθλήματα: το National Basketball Association (ΝΒΑ), το Women’s National Basketball Association (WΝΒΑ), την ΝΒΑ G League, το NBA 2K League και το Basketball Africa League, το NBA κατέχει σημαντική διεθνή παρουσία με παιχνίδια που μεταδίδονται σε 214 χώρες και σε περισσότερες από 50 γλώσσες, διαθέτοντας επίσης εμπορικά καταστήματα σε περισσότερες από 200 χώρες, σε επτά ηπείρους. Τα ρόστερ των ομάδων του ΝΒΑ στην αρχή της σεζόν 2021-22 παρουσίασαν 121 διεθνείς παίκτες από 40 χώρες – αριθμό ρεκόρ. Στο ενεργητικό της, η NBA Digital περιλαμβάνει το NBA TV, το NBA.com, το NBA App και το NBA League Pass. Το NBA έχει δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες κοινότητες κοινωνικών δικτύων στον κόσμο, με 2,1 δισεκατομμύρια likes και followers παγκοσμίως σε όλες τις πλατφόρμες του πρωταθλήματος, των ομάδων και των παικτών. Μέσω του NBA Cares, το πρωτάθλημα αντιμετωπίζει σημαντικά κοινωνικά ζητήματα συνεργαζόμενο με διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς νεολαίας οι οποίοι υποστηρίζουν την εκπαίδευση, την ανάπτυξη της νεολαίας και της οικογένειας αλλά και θέματα που αφορούν την υγεία.