Ο Mazepin είχε δύο περιστροφές στις πρώτες δοκιμές στην Imola, κάτι που οδήγησε σε μια προληπτική αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων, η οποία του κόστισε λίγο χρόνο από τις δεύτερες δοκιμές. Ο Schumacher είχε μια πιο ήσυχη μέρα, με αρκετούς γύρους, καθώς συνεχίζει να μαθαίνει το μονοθέσιο.

Mick Schumacher – FP1: 1: 19.480, P19; FP2: 1: 17.350, Ρ19

“Ήταν διασκεδαστικό, ένιωθα υπέροχα εκεί έξω σήμερα. Η πίστα δεν άλλαξε πολύ από το 2016, οπότε αυτό ήταν θετικό. Όσον αφορά το συναίσθημα και τη διασκέδαση, ήταν σίγουρα παρόμοιο με την τελευταία μου επίσκεψη εδώ τότε. Οι ψυχρότερες συνθήκες σήμερα σήμαιναν ότι θα μπορούσαμε να πιέσουμε πολύ, κάτι που έχει θετικά και επίσης αρνητικά. Το αρνητικό είναι ότι με χαμηλή θερμοκρασία χρειάζονται αιώνες για να ζεσταθούν τα ελαστικά. Μερικές φορές ακόμη και με πολλά καύσιμα είναι δύσκολο να βρούμε τη σωστή θερμοκρασία και να τη διατηρήσουμε. Το θετικό ήταν οι πολλοί γύροι, αφού μπόρεσα να δοκιμάσω πολλά πράγματα αμέσως, ειδικά με την C2. Ήμουν πραγματικά σε θέση να πιέσω στο όριο ειδικά στο FP2 και να βελτιωθώ γύρο με τον γύρο με τη C4. Ο πρώτος γύρος ήταν μια προθέρμανση και μετά πιέσαμε πιο δυνατά. Προς το παρόν, είμαστε πολύ χαρούμενοι, αλλά πραγματικά μετράει μόνο στα προκριματικά.”

Nikita Mazepin – FP1: 1: 18.823, P18; FP2: 1: 17.857, P20

“Νομίζω ότι είχαμε μια θετική μέρα – πραγματικά έμαθα πολλά για το μονοθέσιο. Νομίζω ότι έκανα ένα ακόμη πολύ καλό βήμα μπροστά με την ομάδα όσον αφορά την κατανόηση του μονοθεσίου. Είχα έναν καλό χρόνο στο FP1, ήταν μια καλή προσομοίωση των κατατακτήριων, ήμουν ευχαριστημένος με αυτό. Έκανα τότε ένα λάθος, από το οποίο δεν μπορούσα να ανακάμψω, αλλά συνολικά, ήταν ένα θετικό FP1 και FP2. Δεν αφήνω τίποτα στην τύχη. Δεν θα ήθελα να κοιμηθώ σκεπτόμενος ότι έχασα χρόνο δοκιμών. Υπάρχει και η ισορροπία, την οποία δεν έχω ακόμη βρει, αλλά έχω χρόνο. Επικεντρωνόμαστε στο FP3 και την πρόοδο που πρέπει να κάνουμε.”